بازاریابی رسانه ای چیست؟
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی رسانه ای جدید چیست؟ ارتباط با مخاطب مدرن
تعریف: مراکز بازاریابی رسانه ای جدید در زمینه تبلیغ مارک ها و فروش محصولات و خدمات از طریق کانال های آنلاین مستقر و در حال ظهور ، استفاده از این عناصر رسانه های جدید برای جذب مشتریان بالقوه و فعلی. بازاریابی رسانه ای جدید شامل رسانه های مختلف ، از جمله تبلیغات نمایش ، بازاریابی محتوا و تبلیغات رسانه های اجتماعی است. هدف از کل بازاریابی رسانه ای جدید این است که مصرف کنندگان را به تعامل با برند و درگیر کردن آنها به روشی افزایش دهند که باعث افزایش آگاهی و ارتباط با فروش شود.

چگونه بازاریابی رسانه ای جدید تجارت الکترونیکی را تغییر می دهد؟
امروزه مصرف کنندگان با داشتن اطلاعات باورنکردنی توانمند هستند و به آنها امکان می دهند قبل از تماس با یک تجارت ، خریدهای خود را به طور کامل تحقیق کنند. به گزارش سرویس وب سرویس بازار 8 ، در واقع ، بیشتر مردم قبل از صحبت با یک متخصص فروش تصمیم می گیرند که بخرند. این تغییر الگوی بین خریداران و فروشندگان ، مشاغل را مجبور کرده است که رویکرد خود را به بازاریابی تغییر دهند. رسانه های جدید به مشاغل آنلاین کمک می کنند:

جمع آوری داده های مشتری: رسانه های جدید به شرکت ها کمک می کنند تا جزئیات بیشتری در مورد مشتریان هدف خود جمع کنند. با استفاده از برنامه های پیشرفته مانند سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ، مشاغل می توانند اطلاعاتی را در مورد بهترین مشتریان خود جمع آوری کرده و از آنها برای پرورش روابط طولانی مدت استفاده کنند.
ایجاد روابط: از آنجا که بیشتر مشتریان خود را از طریق روند فروش راهنمایی می کنند ، شرکت ها باید قبل از آماده شدن برای خرید ، با آنها رابطه برقرار کنند. مشاغل از ابزاری مانند رسانه های اجتماعی برای تعامل با افراد در سطح شخصی استفاده می کنند ، اطلاعات و تجربیات را به روشی که انسان را از برند شخصی می کند به اشتراک می گذارد.
می دانید چه موقع بفروشید: مردم در تمام طول روز از تبلیغات غرق می شوند. بررسی ها نشان داده است که متوسط ​​افراد طبق روز تحقیقات شرکت SJ Insights ، هر روز 5000 تبلیغات یا بیشتر می بینند ، و در نتیجه مقدار مشخصی از "نابینایی آگهی" در بین کاربرانی که در اینترنت مرور می کنند ، است. چگونه می توان تجارت خود را در حالی متمایز کرد که تمام دنیا در حال جلب توجه هستند؟ گاهی اوقات راه حل این است که از تبلیغ برند خود دست بردارید و به جای آن روی مردم و نیازهای آنها تمرکز کنید. دانستن زمان ارسال و فروش پیام پیام فروش برای موفقیت در بازاریابی رسانه ای جدید بسیار مؤثر است.

 


استراتژی های جدید موفقیت در بازاریابی رسانه ای
بازاریابی رسانه ای جدید تلاشی همواره در حال تغییر برای مشاغل است. در اینجا فقط چند مورد از مناطقی که مارک ها بصورت آنلاین در حال رشد هستند ، آورده شده است.

مشاغل بازاریابی ویدیویی: بازار کشف کرده است که هیچ راه بهتری برای جلب توجه مصرف کنندگان نسبت به فیلم وجود ندارد. شرکت تأسیس بازاریابی Brainshark گزارش داد ، حدود 65 درصد از مردم بیشتر فیلم را در مقایسه با خواندن مطالب تماشا می کنند. شرکت ها می توانند از دوره های آنلاین و سیستم عامل های یادگیری استفاده کنند و به مصرف کنندگان بیاموزند که چگونه از محصولات خود استفاده کنند و ویژگی های مختلفی را نشان دهند و در عین حال از شخصیتی با برند استفاده می کنند که از آن لذت می برند.
حفظ یک وب سایت پویا: دیگر کافی نیست فقط حضور در وب داشته باشید. مارک ها به وب سایت های پویا و با محتوای تازه ارسال شده اغلب نیاز دارند ، و مردم را ترغیب می کنند تا با نام تجاری شما درگیر شوند.
بهینه سازی موتور جستجو: رتبه بندی در صفحه یکی از نتایج موتور جستجو یک هدف مهم برای هر مشاغل است. با به روزرسانی مداوم وب سایت خود با محتوای تازه ، آموزنده و کسب لینک های ورودی از وب سایت های با کیفیت ، کسب و کار شما شاهد پیشرفت های مترقی در این کانال مهم خواهد بود. با استفاده از تجزیه و تحلیل های بازاریابی پیشرفته برای پیوند محتوای خود به اهداف تبدیل خاص ، می توانید به راحتی تأثیر تلاش های خود را در خط پایین اندازه گیری کنید.
بازاریابی رسانه های اجتماعی: ایجاد روابط با افراد در رسانه های اجتماعی بستگی به استفاده از مهارت های خوب گوش دادن و پاسخ دادن به چیزهایی دارد که مردم درباره آن صحبت می کنند. وقتی افراد شروع به فکر کردن به نام تجاری شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد می کنند ، به احتمال زیاد به احتمال زیاد می توانند با شما تجارت کنند.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: